úterý 3. ledna 2017

Je to jen chemie.

Mám se fajn, je mi skvěle.
Jsem zdravý duch ve zfetovaným těle. 
Jsem ranní ptáče, co zobe už od rána
Ibalgin, aspyrin, zyrtec a guarana. 
To je to pravý pro můj zobáček.
Tím dostávám svůj mozek do otáček.
Když jsem pod vlivem, můžu jít ven k lidem.
I v tomhle prostředí škodlivém a to s klidem.



Budík v šest. Sakra, zase jsem nespala.
Honem, honem, prášek, ať nezapomenu.
Na tu štítnou žlázu dostanete Letrox, ten ráno nalačno. Nejspíš po něm zhubnete.
Bolí mě hlava, sakra, šup tam s Valetolem.
Radši ještě Saridol, kdyby náhodou.
Na akné by vám mohla zabrat antikoncepce.
Zapít espressem a honem do práce.
Na cestu si dám ještě guaranu. Nebo ženšen. Nebo oboje.

A tak se bez rozpaků nakládám do láku.
Konzervuju svoje tělo, aby vydrželo.
Dokud mám v sobě pár éček tak se nezkazim.
A vydržím pár zim
Říkám ti, spánek je pro nuly.
Chce to po nocích morgany, po ránu redbully.
Nebudem bulit, že nám život ulít.
A když máme splín, můžeme se zhulit.

Honem na vlak, po cestě si dám ještě cigáro.
Jedno mi neublíží.
V devatenácti byste kouřit teda nemusela!
Koupit jízdenku a kafe z automatu.
Kdoví, co v tom vůbec je.
Kolik kafí denně máte?
Abych se udržela vzhůru.
Sakra, nekoupila jsem si energiťák.

Vykašli se na to zlato
Ty nemůžeš za to
Že mi je, tak jak mi je
Nejsi to ty, je to jen chemie

Já jsem doopravdy v pořádku.
To přejde.
Jsem v pohodě.
Neboj se.

Žijeme paralelní světy
Jsme věčně paralenem sjetý
A před krutou realitou bráníme se chemickou ulitou 
Nejzdrogovanější přežívá,
Darwin je mrtvej, ať žije Zentiva
Pomůže mi od nemoci i od emocí


V práci další kafe, sakra, asi mi praskne hlava.
Proč se tak třesu?
To si nechte napsat doporučení na vyšetření, to by mohl být Parkinson.
Ani neunesu hrneček.
Proč mi tak tluče srdce?
Tep 60, srdce je v pořádku.
Tak proč mi skáče z hrudi?
Umírám.

A taky přemoct ten pocit,
Že nemám život ve svý moci
A hlavně se neptat na důvod tý bolesti
Žít si dál svoje soukromý neřesti
Připoutat se k pelesti a přemoct osud pomocí lsti.

Jasně, že můžu přestat, kdy budu chtít.
Ne, ten kašel přejde.
Jste nachlazená, napíšu vám kapky.
Panebože, ty záda mě jednou zabijou.
Každej nádech bolí.
Ještě Algifen na svalovou ztuhlost.
Au, proč to ve mně tak křupe?
Mám zablokovanej krk.


A uznávat stejný hodnoty,
Jak všichni občané planety Země
Hvězdný nebe nade mnou,
A všechny ty účinný látky ve mně.

Počkat, není to od Kanta?
Blbost. Kde je další kafe?

Vykašli se na to zlato
Ty nemůžeš za to
Že mi je, tak jak mi je
Nejsi to ty, je to jen chemie

Ne, už nekouřím.
Jasně, že nepiju kafe.
Ano, jím.
Neměj strach.

Jsem plnej protilátek, co ve mně uklidňujou zmatek.
Ale i přesto, že jsem veselej, vím, že jsem necelej. 
Jsem frajer co nebulí a pomocí ampulí si udržuje v kebuli
Duševní zdraví, ale už mě to nebaví, 
vím, že ty stavy uvnitř mý hlavy nejsou pravý. 

Nemůžu dýchat, je mi hrozně úzko.
Všechno se to ve mně svírá.
To je nízké sebevědomí. Měla jste traumatické dětství?
Je mi zima, jsem celá osypaná.
Sakra, proč to tak svědí?
Chladová kopřivka, to je celkem zvláštní. Podle čínské medicíny máte málo vnitřní energie.
Krucinál, příště si vezmu šálu.
Taky bych neměla nosit ty roztrhaný rifle.

Tohle není realita,tohle se nepočítá
Je to jen jako, ty pako, je to jen na voko
Je to fešný, ale je to falešný
Je to jen chemie a já jsem mumie


Jsem pořád hrozně unavená a nespím.
Někdy nevnímám, co mi kdo říká.
Klidně vám napíšu i nějaká sedativa.
Pořád mě bolí břicho.
Nejhorší to je po jídle.
Náběh na žaludeční vředy. To je tím nepravidelným jídlem.
Prostě nemám hlad.
Já nehladovím.

Vykašli se na to zlato
Ty nemůžeš za to
Že mi je, tak jak mi je
Nejsi to ty, je to jen chemie

Proč bych brala antidepresiva?
Dokouřím krabičku a už si další nekoupím.
Kafe už nepiju.
Ne, nebrečela jsem.

1 komentář:

  1. vyklepnout prášek
    zapít sklenkou vody
    co bych jen dělala
    s trochou svobody?

    OdpovědětVymazat