úterý 12. září 2017

Sirénin zpěv

Několikrát mi řekli, že jsem sexy. Hezká holka, kus ženské, krásná samička, kunda,... Byli bychom tu dlouho, kdybych měla vyjmenovat všechno.
Na Twitter mi píšou muži a nabízí mi sex. A já si pořád říkám - proč? Co na mně vidí? Čím je všechny tak přitahuji?


Když jsem si založila Twitter a tenhle blog, chtěla jsem získat výhodu anonymity. Být jeden z mnoha účtů, kam bych psala všechny svoje problémky, trápení, poznatky a povzdechy holky, která utekla ze starýho života daleko pryč.

Dlouho jsem si nemohla najít vhodné jméno. Co přesně by vystihovalo tuhle novou masku, tohohle člena Anonymous, skrz jehož nehybné rty bych promlouvala tak, jak bych pod svou tváří a jménem nikdy nemohla, protože by to vyvolalo příliš otázek?

Zpívám, vždycky jsem zpívala. Ve sboru, pro sebe, pro přátele, u táboráku. Několikrát jsem dostala komplimenty na svůj hlas. A tak se zrodila Siréna.
Jenže stejně jsem se v ní nenašla, ani ona ve mně. Nebyla úplná, nebyla dost reálná. Nebyla to role, která by se svým tělem i duší prolínala s její představitelkou. Zahodila jsem ostych a strach a začala psát o tom, co mě i přes moje zkušenosti v mládí fascinuje - sex.

Mimo sledující a nové přátele jsem nalezla to, co mi vždy scházelo. Našla jsem sebevědomí, víru v to, že skutečně jsem přitažlivá a hezká. Siréna nemá komplexy.

To jméno je výstižnější, než jsem původně zamýšlela. V Homérově Odyssei se píše, že Sirény nebyly krásné, ale jejich zpěv donutil kohokoliv, kdo je slyšel zpívat, aby po nich toužil, aby se k nim snažil dojít blíž a došel ke zkáze.

A to jsem já. To je Siréna. Prostupuje mnou a já jí. Láká, zpívá, provokuje a láká tě do svých spárů. Zpívá i mně, i mě by jednou mohlo stát všechno, kdyby se váhy převážily na špatnou stranu. Možná je ona moje temná strana, možná jsem já její. Pro mě je to o rovnováze. Já Sirénu držím při zemi a ona vznáší do oblak. Já ji krotím v jejích choutkách a ona mě tahá z mojí ulity. 

Jsem herečka. Role se stává realitou v moment, kdy si ji herec představí jako reálného člověka. A jelikož jsme vlastně jedna osoba, je Siréna stejně reálná jako já.

A je to moje nejlepší role.

Žádné komentáře:

Okomentovat