sobota 1. dubna 2017

Den dvacátý - něco o kamarádech v odrážkách

Kamarádů nemusí mít člověk moc. Taky jich moc nemám lol.


Lenka
  • zrzka
  • bydlí v Praze
  • chodily jsme spolu do třídy
  • ve všem mě podporuje
  • nejhodnější člověk na světě
  • někdy mám pocit, že je na světě tisíc let, protože je hrozně moudrá a vždy má dobrou radu
  • ráda cestuje
  • dělá úžasný pečený čaje
  • a cukroví
  • a jídlo celkově
  • je překrásná


Nowa
  • moje první láska
  • malej červík věčně zalezlej v ďolíčku v zemi
  • slepá jako krtek
  • miluju její azurově modrý oči
  • nesnášela moje kouření
  • pořád mě ďoube do břicha, kdykoliv se vidíme
  • miluje škrabkání
  • má ráda moje prsa
  • když jsme se naposledy viděly, tak jsme si líbáním obtiskávaly rtěnky a šahaly si na prsa


Dee
  • maturantka
  • můj raptor
  • vypadá jako zlatíčko, ale když nahodí svůj rypák, tak vám to skoro vypálí oči
  • miluje pizzu (kdo ne..)
  • má strašně ráda psy
  • a teď má malý štěňátko
  • vloni jsme spolu jely na divadelní festival o den dřív, jen protože jsme prostě chtěly
  • díky ní a tomu fesťáku to mám ráda v Jihlavě
  • malovala a česala jsem ji na maturák - a každej jí to chválil, heč


Štěpán
  • jestli má někdo nejblíž k tomu být real life verze Deadpoola, tak on
  • seznámili jsme se přes Badoo
  • málem jsme se spolu vyspali
  • byli jsme spolu na fesťáku
  • pomáhal mi, když jsem zkolabovala
  • prakticky mě donesl domů
  • těžký dětství
  • árijec jako já
  • na ten fesťák jsme se nevědomky oblíkli skoro stejně
  • a předstírali jsme, že jsme spolu, aby do mě nepumpovali ožralci
  • a pak jsme si vymysleli, že jsem v tom, abych nemusela pít
  • oba máme žárlivý partnery
  • jedinej člověk, co miluje Seether možná ještě víc jak já



Žádné komentáře:

Okomentovat