čtvrtek 16. března 2017

Den čtvrtý - o lidech, kteří mě inspirují

Já vím, jsem rebel a ohýbám si témata výzvy podle sebe. Psát o jednom člověku mi přijde poněkud nezáživný.

9. únor 1981
29. prosinec 1990
8. duben 1998
29. duben 1971
24. říjen 1996

Jeden údaj vám sotva něco řekne o někom, koho vůbec neznáte. Jo, teď víte, co jsou tahle čísla za znamení, ale komu ty údaje patří?

Blond
Brunet
Brunetka
Brunet
Zrzka

Pořád nic. Siréno, co to je za lidi? Co sny, touhy? Proč pro tebe tolik znamenají?

Modré oči
Hnědé oči
Modré oči
Hnědé oči
Modré oči

Neříká se náhodou, že oči jsou okna do duše?

"Jednoho dne prostě vystoupím z busu, a... a uteču do lesa a nikdy se nevrátím. A až se vrátím, budu mistr nožů. Nikdy se nevrátím. A až se vrátím..."

The Rev - bubeník Avenged Sevenfold, hudební génius a člověk, co skočil do života po hlavě a nikdy se nedotkl dna.

"Víš, já jsem gamer. Já jsem odmala chtěl najít tu svou malou krásnou princeznu a vysvobodit ji. Probojuju se přes všechno, protože na konci těch největších hoven na mě čekáš ty."

Márty - někdejší bubeník Veřejné Bezpečnosti (neptejte se), můj přítel, můj nejlepší kamarád a můj budoucí manžel.

"Jsi nádherná a hodná, jen na sebe prosím dávej pozor. Nechci tě znovu ztratit."

Nowa - moje první láska, hérečka, spisovatelka a roztomilej koblížek, ale to jí neříkejte.

"Život není jen o tom vydělat si co nejvíc peněz a pak na všechny srát. Abys mohla žádat o pomoc druhejch lidí, musíš bejt ochotná tu pomoct taky poskytnout."

Táta - moc se spolu nebavíme, ale když potřebuju, vždycky mi pomůže a rozbil by sosák každýmu, kdo by mi kdy chtěl ublížit.

"Zahazuješ svůj talent, vážně by ses tomu malování měla víc věnovat! Vždyť já vím, že to v sobě máš! Mohla bys v tom být fakt dobrá!"

Lenka - moje nejlepší kamarádka, se kterou jsem se čtvrt roku neviděla, a šíleně mi chybí.

1 komentář:

  1. Vždyť víš, já tě miluju. Ale nejsem koblížek. Koblížek. Pff.

    OdpovědětVymazat