úterý 21. března 2017

Den devátý - moudra, která na mě zapůsobila

Ach jo. Ne, že bych nebyla člověk na moudra nebo tak, ale nemám vyloženě oblíbený citáty. Možná jeden nebo dva. Pokud chcete vědět, co na mě zapůsobilo úplně nejvíc, prostě si přečtěte Malého prince, protože tu knížku bych vám sem mohla vypsat klidně celou. Navíc teď nějak nemám náladu. Na nic.




I'll make it to the moon if I have to crawl.
   Anthony Kiedis, písnička Scar Tissue. Pokud jste četli můj článek o písničkách, které miluju, tak tam se Scar Tissue vyskytuje.

If you're going through hell, keep going.
   Winston Churchill. Momentálně mám pocit, že jsem v situaci, kdy se dívám na hořící svět s dýkou bodnutou v srdci. Ale ještě pořád se plazím.

To staré úsloví, jak zabíjíte toho, koho milujete, mno, prostě to funguje oboustranně.
   Chuck Palahniuk, Klub rváčů. Z téhle knížky mám smíšený pocity, je hodně temná a po jejím přečtení jsem ze zahádnýho důvodu nespokojená se svým životem, ale nedokážu Palahniukovi upřít geniální stylistiku. Smiřme se s tím, že Palahniuk je psychopat. Kdo při zdravé mysli by dokázal napsat něco tak zvrácenýho, dekadentního, nechutnýho, ale zároveň skrývající jakousi genialitu?

Pak už vám můžu jedině Malého prince. Víte, vážně teď na tohleto nemám. Potřebuju si chvíli odpočinout a vypnout. Jsem unavená. Prostě unavená.

Žádné komentáře:

Okomentovat