sobota 25. března 2017

Den třináctý - o co se zajímám

Dobře, dneska jsem málem zapomněla. Takovýhle dlouhodobý závazky asi nebudou můj šálek čaje.


Moje zájmy nejsou nijak zajímavý nebo neobvyklý. Ráda bych řekla, že se zajímám o antickou literaturu, o čuchání k random spoďárům nebo že ráda pozoruju kolemjdoucí lidi a představuju si, kdy naposledy kadili.

Pravda je, že ačkoliv dělám, že to tak není, z holky v černým se pomalu stává další z šedivejch lidí. Víte jak, vloni jsem si koupila parku, nosím džíny s vysokým pasem a mám ráda Burtona. Jsem prostě typická basic bitch.

Ale jsou věci, o které se zajímám.

  • Malování
  • Poslouchání hudby
  • Mortal Kombat
  • Focení
  • Design interiéru
  • Historie, obzvlášť starověk a středověk
  • Káva, čaj, kakao,..
  • Kavárny a čajovny
  • Západy a východy slunce
  • Podmořský život
  • Vesmír
  • Teorie strun
  • Divadlo, režie, scénografie, herectví
  • Make-up (ačkoliv to zní povrchně, mě to vážně baví. Dělat proměny lidí a potom je fotit je jedna z mých oblíbených činností)
  • Nadpřiřozeno (neplést s náboženstvím, děkuji)
  • Biologie člověka
  • Psychické poruchy
  • Bojové sporty
  • Kultura východního světa
  • Severská mytologie

Žádné komentáře:

Okomentovat