středa 29. března 2017

Den sedmnáctý - Rak(ovina) aneb zvěrokruh

Mohla bych nadávat, jak je tohle psaný na všechny lidi pod vzorcem toho, aby to sedělo i na mě, na mýho souseda s pentáčem vytetovaným na hlavě a na prodavačce v drogérii, ale to si nechám pro jindy. Předepisuju tohle dopředu, protože přece nikdy neprokrastinuju, a taky ignoruju fakt, že vstávám ve čtyři ráno.
Raci proto podléhají často proměnám svých nálad. Nechají se často unášet náladami a pocity, které nemají zcela pod kontrolou. Radost a smutek se střídají tak pravidelně jako souš a voda. Rak je velký snílek, který má spoustu inspirace a nápadů, ale stejně tak může lehce propadat depresím, když ho sny najednou opustí.

Blechm echm. Oukej, tohle je rána do zad. Tak zaprvé, jsem žena. Za druhé, jsem na antikoncepci a depresivech. Takže ano, jsem náladová jako svině, nejdřív se naseru na kočku, seřvu ji, pak se rozbrečím, protože jsem na ni byla zlá a jdu spát.

Lidé narození ve znamení Raka obvykle nedychtí po zájmu veřejnosti.

Už jsem tu někde psala, jak jsem na soustředění jednou spala v koupelně, protože všude bylo moc lidí?

Mají spíše skromné vystupování, ale někde uvnitř je veřejný zájem samozřejmě těší.

Proč jinak bych byla v divadle? Potlesk ve stoje je ekvivalentně příjemná masáži intimních partií.

Rakova empatie je ovšem důmyslná, a proto často dokáže předem odhadnout, co mu lidé chtějí říci, ještě než to skutečně vysloví. A díky bohaté fantazii si umí lehce domyslet i všechny drobnosti, které jste mu záměrně zatajili. 

Ne, to je můj dar od Jolandy. Ale musím říct, že většinou mi to vychází. Ještě k té empatii.... Nikdy se se mnou nehádejte, protože vím, kde přesně to nejvíc bolí a tam bodnu. Možná o mně tohle tvrdí, že jsem emocionální kus mořskýho hnusu, ale taky jsem celkem bezcitná mrcha, když se naseru.

Člověk ve znamení Raka se rád dozví vše o Vás, ale na druhou stranu bude jen málokdy mluvit o vlastním soukromém životě. Má přece jen tvrdý krunýř, který chrání jeho nahé tělo.

Ne. Ne. Ne. Pokud jste moji kamarádi, tak na sto procent. Budete vědět, co jsem si koupila za tampóny, kdy zrovna kadím (někdy z oné místnosti posílám i fotky), kam jedu a jaký gaťky mám na sobě. A nahota mi problém nedělá, prsa ukazuju za kus čokolády nebo lok kafe.

Rak chce být připraven. Pokud Vám někdy řekne, že je na mizině, pravděpodobně to znamená, že má v trezoru ještě zlatou cihlu po babičce nebo záložní účet ve švýcarských francích, na který by však sáhl, jen kdyby vypukla válka.

Tohle sedí, ale řekněte mi, že to není praktický! Navíc jsem vyrostla v dost chudé rodině a jsem zvyklá škudlit. *Maže historii koupí na Ebay*

Co se týče námluv a dvoření, je pravděpodobné, že první krok neudělá ona, ale budete to muset být Vy. Typický Rak totiž váhá a pohybuje se zpět nebo do strany, takže se k ní budete muset přiblížit jako první. Připravte se ale na to, že její nálady se mění jako měsíční fáze. Musíte ji proto umět utěšit ve chvílích, kdy bude pochybovat, jestli je skutečně krásná, jestli umí vařit a jestli ji opravdu máte rádi. Pokud se do Vás skutečně zamiluje, bude se Vás držet klepety houževnatě možná až navěky.

MÁRTY, SLYŠÍŠ TO? SLYŠÍŠ? NEUTEČEŠ!

Žádné komentáře:

Okomentovat