čtvrtek 30. března 2017

Den osmnáctý - třicet faktů o mně

Tak jo, teď přišla má chvíle, cítím se jako slavný jůtůber, jehož dvanáctiletí fanoušci hrající Pokemon Go a Minecraft si vyžádali TAG 30 faktů o mně. A já vám ho blahosklonně dám, díťata. Tady jsem.
  1. V létě mi bude dvacet. Jo. Jsem jednou nohou v hrobě.
  2. Moje blogovací éra začala psaním fanfikcí na Harryho Pottera.
  3. Jsem přírodní blondýna. Kudrnatá. Ano. V podstatě jsem barokní andělíček. Proto to už léta maskuju všemožným barvením se. Poslední dobou uvažuju o modré.
  4. Pořád si nemůžu najít to správný internet jméno a pseudonym. Zatím se drží Siréna.
  5. Moje pravý jméno je Šárka. Svoje jméno nesnáším. Když mě někdo osloví Šárko, tiká mi v oku a přemýšlím nad způsoby, jak ho zabít.
  6. Takže mi radši říkejte vole, kámo, kanče, krakene (na to celkem slyším) nebo Šauí, to je možná infantilní, ale kupodivu mi to jako jediná podoba mýho jména nevadí.
  7. Jsem stalker. A začínám v tom být fakt dobrá. Mimochodem, když spíš, voníš úplně jinak :-))))
  8. Mártyho máma mě má radši než moje vlastní.
  9. Mám nemocný játra, takže narušuju stereotyp toho, že všichni herci chlastají. Včera jsem měla dva panáky během dvou hodin prolitý Kofolou a dneska mám celej den kocovinu.
  10. Moje nejoblíbenější pití je buď Kofola, Coca-Cola, nebo Ice Tea.
  11. Jsem hérečka. Tak trošku.
  12. Věřím v nadpřirozeno. Neplést s náboženstvím, prosím, děkuji.
  13. Miluju nosit sukně a šaty.
  14. Na druhou stranu podpatky bytostně nenávidím a jsem schopná si na ples vzít tenisky.
  15. Jsem tak trošičku magor na pořádek a kalhotky mám seřazený podle barev.
  16. Měřím skoro metr sedmdesát a strašně mi to vadí, radši bych byla maličká.
  17. I když si o sobě někdy sama řeknu, že vypadám celkem dobře a ráda si hraju na modelku před foťákem, komplimenty nikomu nevěřím a sama sebe vnímám spíš jako Shreka než jako cokoliv jinýho.
  18. Ještě pořád si myslím, že se se mnou Márty rozejde, protože zjistí, jakej shit jsem.
  19. Nerada se objímám a celkově se vyhýbám fyzickému kontaktu, pokud nejste jeden z mých oblíbených lidí.
  20. Ráda chodím na procházky do lesa.
  21. Od šetnácti trpím mentální anorexií. Doposud si toho skoro nikdo nevšiml, protože až poslední rok mám optimální BMI a ne nadváhu.
  22. Mám ráda hudbu, ráda zpívám a strašně bych chtěla na něco hrát, ale postrádám talent a trpělivost.
  23. Narodila jsem se do naprosto rozbitý rodiny, kdy na mě rodiče kašlali, mlátili mě přes záda koženým řemenem a starší bratr mě sexuálně zneužíval od mých šesti let.
  24. Možná proto jsem se vždycky bála lásky.
  25. A taky je to nejspíš jeden z důvodů, proč moje první láska dlouho nevydržela.
  26. Před tímhle jsem utíkala do světa knížek.
  27. Pořád říkám, jaká jsem mrcha a svině a kolika lidem jsem ublížila, ale tak nějak o sobě vím, že jsem dobrej člověk, protože pro svoje lidi bych se rozkrájela jenom proto, aby byli šťastný.
  28. Strašně ráda bych projela Evropu karavanem.
  29. Jsem celkem nymfomanka a užívám si BDSM. Ano. To je to s roubíkama, bičíkama a análním sexem.
  30.  Nesnáším, když mě někdo poučuje a chová se ke mně jako k malýmu děcku, ačkoliv to někdy dělám sama.

Žádné komentáře:

Okomentovat