sobota 18. března 2017

Den šestý - pět způsobů, jak získat moje srdce

Moje srdce je vlastně kus ledu, co tlačí podivnou černou jedovatou tekutinu mými žilami. Nejsem si jistá, proč by zrovna chtěl někdo získávat tenhle orgán, můj žaludek byste si získali snáz. Stačí bodnout pod žebra a... jasně, článek.



1. Pozvěte mě na jídlo
Já jsem tvor žravý a mlsný, ale když někdo zve, nedržkuju a žeru. Když mě někdo pozve na kebab, tak taju a pláču dojetím, protože sama na něj většinou nemám.

2. Mějte hnědý oči
Ach bože, když se na mě někdo podívá hlubokýma hnědýma očima, jsem jeho. Teda nejsem, protože mám Mártyho, ale hádejte, jaký má oči. Jo. Hnědý.

3. Poslouchejte podobnou hudbu jako já
... a buďte ochotní se o ní bavit. Neříkám, že pohledem nezavadím o člověka nemilujícího Metallicu, to ne, ale pokud znáte aspoň pár kapel z oblasti rocku, metalu a různých podžánrů, nejspíš vás budu mít ráda.

4. Mějte o kolečko víc
I když to tak podle mýho blogu nevypadá, někdy jsem celkem energickej a optimistickej člověk a pokud jste ochotný se mnou na divadelním festivalu při vlahé letní noci ojebávat pouliční lampy nebo si na metalový fesťáku ve stánku z plných plic zpívat znělku Bořka Stavitele, jste moji.

5. Buďte svoji
Nemám ráda lidi, kteří se přetvařují jen za účelem toho, abych je měla ráda. Klidně se budu bavit s hoperem, co si myslí, že metal je hovno. Klidně se budu bavit s křesťanem, co si myslí, že evoluce je výmysl a přistání na Měsíci je fejk, ale proboha, mějte vlastní názory a nepapouškujte to, co říkají politici, celebrity nebo nedejkurte jůtůbeři, to bych asi vrhla.

Žádné komentáře:

Okomentovat